"Krásný zážitek a nadšený potlesk nepočetného auditoria. Judita Škodová vyzařuje velkou muzikalitou a přesvědčivostí."


- Hudební rozhledy 12/21


"Judita Škodová jednomyslně potvrdila, že hudbu vnímá a cítí jako mikrokosmos nejrozmanitějších emocí. Její podání bylo temperamentní, báječně odstíněné, co se širokých přednesových možností týče, a skutečně oplývalo humorem, napětím i krásnou kantilénou. A ta brilantní intonace v šestnáctinách před návratem hlavního tématu! Radost poslouchat!" (B. Martinů: Variace na Rossiniho téma)

- M. Bátor, Klasikaplus.cz 08/21


 "Překvapením byla violoncellistka Judita Škodová, jejíž jméno bezpochyby stojí za zapamatování. Hrála velmi krásným, vřelým, zpěvným tónem s velkou empatií, jímž na sebe upoutala pozornost hned ve svém prvním vstupu a ještě více jej rozvinula ve violoncellovém sólu na začátku druhé věty. Její vysoká míra muzikality, nesobecké ponoření do hudby a vytříbený lyrický tón odhalují výjimečný talent, o němž s největší pravděpodobností v budoucnu uslyšíme."  (L. van Beethoven: Koncert pro violoncello, housle a klavír C dur) 

- I. Gerk, Online Merker 11/17


"Violoncellistka Judita Škodová se představila ve Dvořákově Rondu, op. 94. Virtuózně v dynamice i tempech předvedla tento populární kus na svůj výjimečný nástroj zpěvným vyprávějícím tónem." 

     - Wolfsburger Nachrichten 09/16


"Absolventka profesorů Mirko Škampy a Miroslava Petráše Judita Škodová svým výkonem potvrdila, že patří mezi nejzajímavější a nejnadějnější české violoncellistky ( i violoncellisty! ) své generace. Zvláště mne zaujal krásný tón, jenž byl zřetelný jak v pp, tak i v obvykle méně zřetelných místech spodních oktáv či řadě šestnáctin. Její Langsam zpíval v teskně milostné touze, Sehr lebhaft se vyznačoval energickou lehkostí a přesností."  (R. Schumann: Koncert pro violoncello a orchestr a moll)


- P. Kohout, Harmonie 03/16